Sunday, January 3, 2010

Ulang Tahun ke 3




















Hari ini Hari jadi saya yang ke 3... saya nak pegi sekolah... beg, pensel dan buku semua dah ada... tapi saya nak tangguh dulu sebab hari ini ada majlis kecil-kecilan untuk saya















Umi kata kita jemput jiran-jiran terdekat sahaja... saudara-mara semua jauh...
doakan saya dapat bersekolah saja cukup...
















Menu...? Orang Pantai Remis dan Pulau Pangkor mungkin tau... Petang nanti yer...




















Kemudian ajak babah shoping hehehe...




















... dan tengok wayang Filem 2012 dengan adik... tapi tak taulah jadi ke tak sebab Babah kata kat rumah wayang dah ada macam-macam cerita... Kat TVlah tuuu...

4 comments:

Pak Ngah: said...

:: salam.. selamat ulang tahun.. mujur tak disertakan gambar sambalnya sekali.. kalau tak.. makin terliur le kami di Borneo ni. Apa2pun terima kasih le kat Mak Teh dan Pak Teh yang menambah 2 bungkus stok laksa mi kami apabila berjaya menyerahkannya ketika kenduri nikah Along tempoh hari..

:: amoi mak.. kecik2 lagi dah dilatih untuk membiasakan diri macamana nak buat laksa mi.. sejenis makanan asasi cina kwantong.. yang ramai mendiami Pangkor suatu ketika dulu.

PakTeh said...

salam juga. tiada mee buleh lawan laksa mee. aik? along tu potong kacang panjang ke atau mencincang.. kah kah kah.

tengok ke 2012? PakTeh sefamili serta segerombolan sedara dr lekir, ambik satu line saf depan kat Lotus 5 Star (Arasu), Sitiawan masa cuti panjang tempohari. kah kah. tua muda semua ada.. tapi tengok malam la. malu jugak siang2.. kah kah.

ps pakngah: terimakasih juga anjur dan sediakan jamuan majlis harijadi utk makteh malam itu. amat menyentuh hati..

Bangchik said...

yang potong kacang panjang satu hal... yang goreng kacang dalam kuali pun Along buat jugak?... ginjat-ginjat...?

Farah said...

jemput jiran tdekat pakat2 rasa laksa mee... ada yg bubuh kuah mcm makan bihun sup... hahaha

Related Posts with Thumbnails